11/27/2010

Амьдрал юун дээр тогтдог вэ?

Зурагт, сонин, сэтгүүл, FM, радио - оор хүмүүстэй ярилцлага хийхдээ дээрх асуултыг хамгийн их асуух юм. Мөн цаад хүмүүс нь голчлон хайр, итгэл цөөнх нь мөнгө гэж хариулна.
Их түгээмэл тавигддаг олон сонссон асуулт боловч саяхан нэгэн найз маань надаас асуухад би  юу гэж хариулахаа мэдсэнгүй. Мэдэхгүй л гэлээ. Тэгээд дараа нь нэлээд удаан хугацаанд бодож үзээд ер нь амьдрал над дээр л тогтог юм байна гэж бодлоо.
Би амьдарч байгаа цагт бусдыг хайрлаж бусдаар хайрлуулна, би амьдарч байгаа цагт бусдад итгэж бусдын итгэлийг хүлээнэ, би амьдрч байгаа цагт мөнгийг олж бас мөнгийг үрнэ би амьдарч байгаа цагт жаргаж бас зовно ... . Энэ бүгд л амьдралын бүрэлдэхүүн хэсэг болж амьдрал минь үргэлжлэнэ.

Labels:

6 Comments:

Blogger bebe said...

миний хувьд амьдрал харилцаан дээр тогтдог, түм буман харилцаа. харилцаа бол хэрэгцээ шаардлага :]

December 15, 2010 at 11:50 AM  
Blogger Bilegt said...

Bebe-д миний хэлэх гээд байгаа зүйл бол чи амьд байж байж л бусадтай харилцана. Тиймээс чи амьд байх хэрэгтэй. Тэгж байж амьдрал тогтоно шүү дээ.

December 16, 2010 at 8:11 AM  
Blogger bebe said...

ингээд бодохоор бүх л зүйл хоорондоо уялдаа холбоотой

March 31, 2011 at 4:02 PM  
Blogger Эртний анд. said...

chinii amidral l chamd deer togtono uu gehees minii amidral chamaig uhsen ch urgeljilj l bna shu de, tegeheer asuult chin buruu bna gej helj bai tegj asuusan humuust harin daraa ni uuruu zuv asuultiig ni bodoj ol etr yun sur yum bichdiin be bi odoo kk.

April 10, 2011 at 12:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

amidraluu. bodii.

April 11, 2011 at 3:57 PM  
Blogger Bilegt said...

Эртний анд - д тийм л дээ гэхдээ асуулт хэнд тавигдсан гэдгээсээ хамаараад асуултыг хүлээж авч байгаа хүн нь өөр дээрээ тусгаж хариулах байх

April 12, 2011 at 9:23 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home